Tillbaka på blogg.se..

2011-08-26 @ 12:54:15

Återvänder en snabbis till blogg.se för som bloggnamnet tyder på är tebbe.se ur funktion. Någon skojig jäkel har hackat min blogg?!?! Fråga mig inte vad poängen med de hela är men jag vill tro att de beror på att jag är så himla speciell. Att personen i fråga inte kunde få nog av mig utan ville kika in "bakom kulisserna". Hur som, Peter ska laga den åt mig.

De lär dock dröja ett tag för han har installerat gta på mobilen och sedan dess har vi knappt utbytt tre hela konversationer. Frågar man honom något när han sitter vid datorn, kollar på tv eller leker med telefonen så får man ett frånvarande mm till svar oavsett frågan. Jag utnyttjar detta till max genom att slänga in "tvättar du imorgon?" "Kliar du mig på ryggen ikväll?" och jag har även försökt med "Löser du disken sen?" Då reagerar han dock. Han HATAR att diska, jag med. De finns ju för fan inget tråkigare och äckligare än att diska. Massa matresten som flyter omkring och tid tar det. Våran diskmaskin har gått sönder så just nu kretsar mycket runt disk.. Jag har gett mig fan på att jag ska laga den jäveln själv, behöver bara Peters hjälp till att skruva upp den. Och de lär ju bli... Ja när han har varvat spelet.

Nog om Peter, även om han är fantastisk. Bebisen i magen mår bra och jag växer så de knakar. Alldeles för mycket antydde vågen på under det senaste barnmorskebesöket. Har dock världens coolaste bm som tycker att jag kan upp hur mycket jag vill om jag känner för det. Jag var ju inte överviktig innan och de var tydligen de enda som betydde något. Tro fan hon tycker det eftersom hon slipper mig efter förlossningen när jag ska kämpa med vikten.
Skämt åsido, hon är grym. Slår hål på alla fördomar, säger åt mig att inte bry mig om alla kommentarer folk slänger ut sig och de kan man behöva höra. Vet att ni där ute säger de mesta med omtanke men nog sjutton kan man bli trött på er ändå.

Nog tjatat för nu, här ska förberedas för fin besök i form av finaste svåger från Oslo.

Ha en mysig kväll mina vänner och välkomna till min ubersnygga om än temporära blogg!

AllmäntTrackbacks ()

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback