Tebbe och Fjalar, återkomsten!

2011-10-12 @ 13:07:01

Efter krämpor och lathet är jag tillbaka en sväng. Hur länge kan jag tyvärr inte svara på men ni som är intresserade får väl kika in här då och då för att se något livstecken.
Jag har efter mycket om och men gått ner i tid på jobbet och jobbar nu endast tis-tors, vilket känns som semester på alla sätt. Ledig varje helg är ju helt galet lyxigt och de har nog inte hänt sedan början på 2000-talet.

Bebis mår bra och vi är just nu i v.29, vilket betyder att de ca 11 veckor kvar tills Fjalar galopperar ut i friheten. Jag blir tjockare för varje dag, beror delvis på bebis men också på extremt dålig självdiciplin. Dock har ju ju diciplinerat mig mycket denna sommar ändå så lite fusk ska man väl hinna med också.

Är väl dags att slänga upp en bild här i samband med återkomsten så ni får se det med egna ögon. Nåja det kommer, stress har vi inte tid med.
Lev väl!

AllmäntTrackbacks ()

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback