Transformer..

2011-11-20 @ 22:16:42

Idag har jag varit och fikat med preggogruppen. Vi satt och pratade om förändringen som skett kroppsligt med oss de senaste åtta månaderna. Är ju inte en liten skillnad på mig i mars och nu om man säger så. Många kilon tyngre och en badboll till mage rikare. Dock har jag tyckt under hela den här graviditet att "OJ vad stor jag är, hur ska jag kunna bli större?!" Det har inte varit några problem hittills och det är fortfarande fem veckor kvar. Vart ska detta sluta?



15 mars (en månad innan jag blev gravid), skulle jag verkligen köpa kjolen undrade jag då. Fick jag inte lite "putmage" i den trots allt? (pucko)



V 7 första "mag"bilden. Oj vilken bula sen då ;)




V 16-17 här började jag visa upp min mage i tighta kläder. Folk måste ju ha tänkt "Är hon lite småtjock eller gravid?"




V 21 här tyckte jag att jag började bli enorm!




V 27 badbollen tar sin form



V 30 här är badbollen ett faktum



Här är vi idag, v 35! Som sagt, vart ska detta sluta?!

AllmäntTrackbacks ()

Kommentarer

Postat av: Sophia, Mamma till Nova

Jag förstår preciiis vad du menar. Men de är sååå kul att ha bilderna, för sedan kan man knappt förstå hur stor magen vart. :)Börjat nedräkningen på allvar nu? De kände jag, framförallt de sista veckorna där, att nu får bebisen komma. Hoppas du mår bra annars. Kramar
2011-11-20 @ 23:19:40
URL: http://rosasophia.blogg.se/


Postat av: alexandra mamma till tove och pysen i magen

hihi ja det har ju minst sagt hänt en del.. men du är lika fin nu som då :)



2011-11-21 @ 07:43:41
URL: http://axdal.se


Postat av: Liv

du är vacker :-)
2011-11-21 @ 13:55:10
URL: http://livan86.wordpress.com


Postat av: Anna

Oj vad tiden går, redan v 35. Snart dags,åhh vad spännande :) Håller med, minst lika fin. Kram på dig!!
2011-11-22 @ 20:38:28



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback