Dubbelgångare

2011-10-25 @ 14:18:18
Under de senaste åren har jag varit på jakt efter dubbelgångare till människor jag känner. Jag har hittills lyckas fånga tre på bild men jakten fortsätter än.
Har ni någonsin stött på er dubbelgångare eller finns de någon kändis ni är lik?

Jag har fått höra att jag är lik Amy Lee men tror de mest handlar om att vi har samma hår- och ögonfärg och inte så mycket annat.
Men ni kan väl hålla utkik efter min dubbelgångare där ute är ni snälla?! och om ni stöter på henne/honom så ta för fan en bild, annars är risken att jag kommer vara sur på er i all framtid.




Marcus är så poppis att någon har gjort en t-shirt av honom..



Anders dubbelgångare stötte jag på när han själv befann sig i Ryssland.



Här har ni Kalle och hans äldre ofitare bror ;)

AllmäntTrackbacks ()

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback