Helgen i bilder

2011-09-04 @ 21:23:19



Hälsade på hos systrarna bus. Vi drog till ica som bjöd på gratis bananer, schysst ica!



Mormor Kicki var också på besök och bjöd på tacos, awesome!



På lördagen mös jag hos Sanna och Patrik. Vi snackade skit och hon drack vin medans jag fick titta på .. =(



Patrik byggde en köksö dit han tänkte emigrera från allt skitsnack men insåg snabbt att de skulle bli för trångt..



På söndagen blev jag attackerad av vårat badrumsskåp som helt plösligt bestämde sig för att ramla ner, galet traumatiskt!



Bowlade gjorde vi också, jag satsade på spare och vann slutligen med tre poäng, Woho!

Sen var jag även på gravidfika med massa coola preggon också.
Mycket väl godkänd helg!

AllmäntTrackbacks ()

Kommentarer

Postat av: Sophia

Skoj med bilder. Något man borde bli bättre på, ha med sig kameran. Men tokläskigt med badrumskåpet!! Vi har ett likadant.. Tur att ingen blev skadad..hua.. kram
2011-09-08 @ 22:16:43
URL: http://rosasophia.blogg.se/


Postat av: alexandra mamma till tove och pysen i magen

den översta bilden r ju bara så skön :) man blir glad av den..



mindre glad blev jag när jag såg badrumsskåpet som trillat ner. måste ha gjort ont?



grattis till vinsten i bowlingen..
2011-09-15 @ 10:06:09
URL: http://axdal.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback