Oh Happy Day!

2011-11-12 @ 11:45:58

God dagens fina strålande lördag, dig har jag väntat på! När du väl är här får jag vänta ännu längre på att uppleva dig eftersom P inte behagar att vakna. Jag slockande som en lite kattunge igår efter en stunds klappande på ryggen till en lagom slö dokumentär. Vaknade självklart för att uträtta mina 10 toabesök och vid fyra snåret satt Peter fortfarande vaken så antar att han lär sova en stund till.
Jag kan ju klä på mig ytterkläderna och uppleva dagen själv men det är inte lika mysigt.

Dessutom hände något läskigt med mina ben igår, jag kunde inte ta mig upp ur sängen och när jag försökte gå vek sig höger benen titt som tätt. Antar att de är fogarna som säger "Sluta bowla nu galna kvinna" jag går ju trots allt in i vecka 34 imorgon. Fast de är svårt att låta bli (det är ju så förbannat roligt) för håller jag mig bara i rörelse under själv bowlingen så går det ju bra, men tydligen inte efteråt.
Resultatet idag är lite skakigt i benen men jag kan i alla fall gå. Vet dock inte om jag vågar ge mig ut på jättesträckor ensam, då kanske jag blir liggandes i någon skogsdunge någonstans.

Nej jag får tålmodigt vänta en stund till på sömntutan och om inget händer får jag helt enkelt ta till andra medel ;)

AllmäntTrackbacks ()

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback