Hello havandeskapspenning.

2011-11-01 @ 11:23:10
Igår kan ha varit en utav de tråkigaste dagarna i mitt liv. Internet la av här hemma vid ett och var sedan nere hela dagen =( Bestämde mig för att ta mig en tur ner på stan och se människor en liten stund i alla fall, väl inne i nordstan var de 3000 grader och sjukt mycket folk så de blev en kort runda. Jag köpte grejer för att laga läckan i diskmaskinen, duktigt preggo! Sen införskaffade jag mig två söta mössor till Fjalar på rean och en liten present till P.
Idag ska jag träffa Linda för en fika, bästa preggot i stan. Anledningen till varför hon är så bra är för att hon liksom jag har prickat in nyårsafton som anländningsdatum för storken. Nu tror vi båda att knyttet (Fjalars framtida kompis) kommer kika ut tidigare men de kan man ju aldrig veta med säkerhet. Vi kanske ligger där och skriker ikapp i varsitt rum när klockan slår 2012!

Nej nu är de dags för dagens andra "frukost", har mycket ätande att ta igen efter denna helgen ;)


ps. from idag jobbar jag inte, kanske inte på 10 månader, eller kanske mer och kanske mindre också. Hur som helst JAG ÄR LEDIG!


AllmäntTrackbacks ()

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback