Zzzz

2011-08-28 @ 21:05:47
Pust.. Nu lider denna helg mot sitt slut och jag med den. Jag har jobbat och känner hur energin börjar sina. Dock ska jag ändå ställa mig och laga mat om en stund. P erbjöd sig men jag har ett sånt kontrollbehov över maten att jag inte riktigt kan gå med på det. Löjligt jag vet men jag tror jag kan sträcka mig till att han får göra salladen i alla fall.

Så medans allt bara är trött och slött med mig är det motsats med bebis som har börjat ha cirkus inne i magen, mycket mysigt med buffar och knuffar.
Jag är även inne på sista tiden med snörning på skorna, de börjar bli tufft att komma åt att knyta.
Farväl mina älskade converse, vi ses nästa år igen..

Nu är de dags att ta tag i krubbet och sedan sjunka så djupt ner i soffan som det bara går.
So long my friends...
AllmäntTrackbacks ()

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback